Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Zmiany na blogu + nowy zakup pielęgnacyjny

No i miały się pojawić zdjęcia mojego dzisiejszego mani, ale niestety coś we mnie wstąpiło i nie spodobało mi się to co wymyśliłam. Wkurzyłam się więc i zmyłam szybciutko pazurki i daję im odpocząć... do jutra ;)


Kilka zmian pojawiło się na blogu. Możecie mnie nawet na FB lubić! Cóż za frajda, c'nie?:) Hehe, do tego jeszcze powstała zakładka "Wishlist", znana już każdemu blogowiczowi (jej i jemu, nigdy nie wiadomo, kto nas czyta :)). Jestem obecnie w fazie przygotowywania do pierwszej wymianki z Panną Dominiką :) . Może przy tej wymiance zakładka się przyda, może nie. Zawsze jest to jakaś podpowiedź (po cichu liczę, że będę miała okazję i przyjemność wziąć udział w kolejnej edycji BlogBoxa).


Z innej półki... Zrobiłam zakup pielęgnacyjny, bo moja Ziaja 25+ jest już na wykończeniu. Uzbroiłam się tym razem w:



Jak widać na zdjęciu krem jest zarówno na dzień jak i na noc, co jest dla mnie bardzo ważne, bo moja skóra mimo że mieszana z przewagą tłustej, baaardzo kiepsko nawilżona (nadrabiam swoje zaległości w nawadnianiu skóry...). Kremu jeszcze nie otwierałam, ale Producent dużo obiecuje. Czy jego obietnice się sprawdzą? Opiszę to później, po przetestowaniu.
Do zakupu tego kremu skłoniło mnie to, że nie dość że posiada filtr UV, kwas hialuronowy (na 11 miejscu w spisie składników - na 2 zdjęciu, 2 linijka od góry - dość nieźle moim zdaniem, chociaż wiadomo że są na rynku kremy, które mają go na pierwszym miejscu bądź jedynym)  NIE BYŁ TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH (!), ale był testowany dermatologicznie (+) to dodatkowo nie kosztował mnie wiele (koło 13zł) a zapowiada się całkiem spoko. 
Nie liczę na wiele, ale może będę miło zaskoczona.

Może polecicie jakiś dobry krem z kwasem hialuronowym? 
Dzisiaj to na tyle...
Jutro kolejne pazurky :)

Peace!:)


7 komentarzy:

  1. A nie powiedziałaś kto Ci z fb pomógł, a to byłam ja, sialalalalalaaaaaaaaa! :P

    Ide spac :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie po ostatniej akcji w mailem o wspolpracy z Eveline (tzn wszystko wskazuje na to ze byla to ta firma) odechcialo mi sie skutecznie kupowania od nich czegokolwiek:-( a juz poza tym wszystkim uwazaj na ich masla do ciala bo wiele dziewczyn sie nimi doslownie poparzylo! No nic... Wracam do pakowania walizki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się na razie nie wypowiadam, bo użyłam go raz :) mam nadzieję, że będzie mi dobrze służył :)

      Usuń
  3. Nie stosowałam nigdy tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli chodzi o pielęgnacje twarzy to ja jestem mega ostrożna, jak na razie tylko kremy ziaji mi dobrze służą, i chyba przy nich pozostanę. nic nie mam z firmy eveline...

    OdpowiedzUsuń
  5. kremy eveline są bardzo dobre, bynajmniej mojej buźce odpowiadają ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.