Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Konkurs LadyFlower

Noo sieeemaaanko :) 
Ze mną tak jest, że jak nie mam weny, to jej w magiczny sposób nie nabędę.. Bywa jednak, że czasem jak mnie coś weźmie, to ślęczę dopóki nie skończę. Tym razem pierdyknęła we mnie wena przeglądając blogi. Trafiłam na świetny konkurs, w którym można pokazać swoją kreatywność. Nie wiem, czy mi się udało :P ale bardziej robiłam to dla sprawdzenia swojej cierpliwości chyba ;)
Konkurs odbywa się u LadyFlower, może się skusicie i pokażecie na co Was stać?:)




Oto co wymodziłam ja :)
Konkurs ma przedstawiać podróże dookoła świata bądź coś egzotycznego.. Połączyłam to trochę, ukazując  miejsca które odwiedziłam : serdeczny: Djerba, środkowy: UK (kocham), wskazujący: Paryż (nieudana wieża...) i te, które chciałabym odwiedzić: mały: Japonia, kściuk (tak mówią moje dzieci, które na lekcje do mnie przychodzą;P): Nowy Jork.

Mam nadzieję, że się spodoba :)

Taadaaaam.. :)



Peace!:)


7 komentarzy:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.