Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

MyLittlePony Project Week#2

Spóźniona, bo mi weny brakło! Jak zwykle zresztą. Nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje.. 
Biorąc pod uwagę fakt, iż nie posiadam mocno pastelowych kolorów lakierów do paznokci, a obiecałam sobie, że przez chwilę nie kupię kolejnych, mój mani jest trochę w żywszych kolorach niż sugeruje to obrazek projektu.


Tylko na tyle mnie stać ostatnio:)
MyLittlePony Project Week#2




Lakiery, których użyłam:
Avon - Sunshine
Sensique - Cherry Blossom
Lovely - 134
Vipera Jumpy #115


A to poprzedni mani.. 


Baza - Virtual FashionMania Pure Angel #169
Wzorek - Essence - Stamp me! Black
+ fimo
+ cyrkonie


Dzisiaj również zmieniłam zasady konkursu, który ogłosiłam wczoraj. Uznałam, że będzie lepiej :) Konkurs możecie obadać TUTAJ :)


Peace:)!!

4 komentarze:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.