Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2012

Nudziakowo-złocisto-srebno-brokatowe coś ;)

Kolejne mani, jak na mnie, stonowane. Zaraz rozmowa w sprawie pracy, wizyty w urzędach.. No na razie nie mogę sobie pozwolić na więcej. Mam jednak nadzieję, że zrozumiecie.
Miałam dzisiaj zrobić porównanie stempelkowych lakierów, ale z uwagi na mój dzisiejszy nastrój (kijowy) rzuciłam dwa nołnejmy na pazuryry i oto efekt mojej ciężkiej ;P pracy:



Mani wygląda dość skromnie mimo tych wszystkich brokatów. Mój aparat jednak ciągle ma problem z uwiecznieniem prawdziwego oblicza mojej weny ;) Jakkolwiek beznadziejna ona by nie była, hehehe :)
Bazą jest nudziaczek AllePaznokcie (bez numerka) i złoto-srebrny brokat z niebieskimi drobnymi plasterkami i większym czerwonym brokatem. Wiem, dziwne. Możecie go zobaczyć TUTAJ (pierwszy od prawej), ale pewnie nic Wam to nie powie :) Całość pokryłam Diamentowym Pyłem od Joko. 
Swoją drogą, muszę powiedzieć, że używam tej odżywki od jakichś 2 tygodni i widzę poprawę stanu moich paznokci. Są twardsze, nie zadzierają się, nie rozdwajają i nie łamią. Od zawsze myślałam, że to głównie piłowanie papierowym pilnikiem, a nie obcinanie, daje takie rezultaty. W połączeniu z tą odżywką, mogę przyklasnąć i polecić :) Kosztowała mnie ok. 8zł w Drogeriach Polskich (zastępczyni Urody).


Peace!:)

2 komentarze:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.