Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

200 post, bezsenność, powrót.

Godzina 4:28 wybiła, kiedy postawiłam pierwsze literki tego posta. 200 posta.

Przypominam delikatnie o swojej osobie. Ręka się goi, operacja całkowicie się udała. Będzie bolało, ale dzięki temu wiem, że się wszystko pięknie zrasta. Leki przeciwbólowe biorę już doraźnie, także powoli wracam do świata normalności. Uff.. Trochę ciężko mi jeszcze pisać szybko i bezbłędnie na klawiaturze, ale muszę trenować - mgr się sama nie napisze.

Bardzo wiele kosmetyków czeka na swoją recenzję. Oczywiście mowa tutaj głównie o produktach, które dostałam w 3 paczkach od Pań Erisek. Skoro dopadła mnie bezsenność, może nawet szybciej pojawią się one na blogu niż to planowałam. 

Jak mi paznokcie urosły! Mam nadzieję, że uda mi się coś na nich zmalować zanim się połamią. A połamią się na pewno... w proteście organizmu po narkozie ;) Włosy już zrzucam, porównywalnie do linienia mojej suki ;)

Wracam!!

Peace!


1 komentarz:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.