Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Ciapki w stylu skóry węża

Dzisiejszy post będzie szybciutki :) taki tylko, żeby przerwać na chwilkę treści recenzyjne. Dawno już nie pokazywałam Wam żadnego mani, stąd pomysł na zainspirowanie się Internetami. Gdzieś ostatnio natknęłam się na fajny tutorial na YT, ale niestety jestem guła i nieszczęście i nie polubiłam filmiku. Ciężko mi go teraz odnaleźć. W każdym razie, mani odwzorować miał skórę węża. Wydaje mi się, że z daleka właśnie tak wygląda u mnie na paznokciach. Same jednak oceńcie, jak udało mi się uchwycić skórę tego gada.

EDIT: Znalazłam filmik z inspiracją!! :) TUTAJ




Lakiery, których użyłam:
AllePaznokcie - 99 szary
Golden Rose - Paris 04
Essence - 144 Black Is Black

Mam nadzieję, że weekend Wam się udał i jesteście kontent :)

Peace!! :)

4 komentarze:

Dzia za odwiedziny! Wpadaj częściej! :)


Mój blog, to nie miejsce na reklamę. Wszelkie komentarze "reklamowe" będą przeze mnie usuwane.